ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

رفت و برگشت لایحه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به شورای نگهبا

اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر یکی از مواد ایرادی شورای نگهبان، لایحه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را به شورای نگهبان برگرداند. ایسناگزارش می دهد در جلسه علنی امروز مجلس نمایندگان به بررسی لایحه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود پرداختند و موادی از آن را اصلاح کردند و در یکی از مواد بر مصوبه قبلی خود اصرار کردند. این لایحه در جلسه 25/2/87 در مجلس تصویب و در تاریخ 13/3/87 با هفت مورد ایراد شورای نگهبان، مجددا برای اصلاح به مجلس اعاده شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی ماده 6 این لایحه که شورای نگهبان آن را خلاف موازین شرع شناخته بود هم‌چنان بر مصوبه قبلی خود اصرار کردند که به این ترتیب این لایحه به دلیل رفع نشدن این ایراد، مجددا به شورای نگهبان ارجاع شد. براساس ماده 6 این لایحه، موسسات خصوصی موظفند با رعایت مقررات این قانون، اطلاعات مورد نیاز افراد را که برای اجرای حقوق یا حمایت از حقوق آن افراد ضروری است، در دسترس آنان قرار دهند. هم چنین یک تبصره به ماده 19 این لایحه الحاق کردند که بر اساس آن، انتشار آزاد اطلاعات پس از تایید رییس جمهور لازم‌الاجرا خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:54 http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

یوسف نیا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:33 http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که مستحضرید برای افزایش بیننده سایت ، موتورهای جستجو از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. و یکی از روشهای بسیار مهم و از همه جالبتر رایگان، برای افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور باPageRankسه و با بیش از 1000لینک مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی لینک شما یکی از برندگان باشد. شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

یوسف نیا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29

دوست عزیز سلام
لینک شما با موفقیت در سایت محور ثبت شد .از این که مارا لایق میزبانی دانستید بینهایت ممنونم .امیدوارم بتوانم دوست مفیدی برایتان باشم .
همچنین خواهشمندم در صورت تمایل با قرار دادن لینک محور در قسمتی از سایت زیبایتان ما را مفتخر نمایید.
ارادتمند یوسف نیا
www.mehvar.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد