ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

به بهانه باغ مظفر مجازی!!!

مجموعه باغ مظفر که جدیدترین کار طنز مهران مدیری است و هرشب از شبکه سوم سیما پخش می شود وارد دنیای مجازی شده و صاحب وبلاگ اختصاصی است. البته باغ مظفر صرف نظر از پرداختن به شیوه زندگی «خانهای تهران» در دوران معاصر که به شیوه هنرمندانه ای با مقولات اجتماعی امروز در هم آمیخته نگرشی به روحیات خانهای پایتخت نیز داشته است.

بدیهی است که هدف اصلی فیلمساز تنها سیر در آن دوره تاریخی نیست بلکه بسیاری از این اسناد در فیلمهای تاریخی سینمای ایران از جمله در آثار زنده یاد علی حاتمی نشان داده شده است. به نظر اینجانب مهران مدیری هنرمند صاحب سبک در طنزهای اجتماعی و حتی سیاسی جامعه است. صرف نظر از موارد خاصی که در کارهای او به چشم می خورد که همه اقشار جامعه با آن ارتباط برقرار می کنند. به ویژه  ضروریست توجهات جدی به تاثیرات آنها در میان طبقات مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و کودکانی که به راحتی تغییرات رفتاری با تماشای آن پیدا می کنند بشود که پرداختن به آن فرصت دیگری می طلبد.

بلکه آنچه هدف این یادداشت است وبلاگ باغ مظفر است که البته در آن از پیامهای! بازرگانی  و حتی آموزشی و ایمنی که در سریال مشهود است خبری نیست و با خیال راحت در آن سیر کنید.

اسدی طاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد