ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

پلیس آگاهی گشت اینترنتی راه اندازی کرد

خبرگزاری وب سایت های ایران Webna.ir

رییس پلیس جرایم اینترنتی اداره آگاهی نیروی انتظامی به شهروندان درباره کلاهبرداری‌های مختلف از طریق اینترنت و پست الکترونیک هشدار داد. سرهنگ " مهرداد امیدی " رییس پلیس جرایم اینترنتی اداره آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روزسه‌شنبه چگونگی این کلاهبرداری‌ها را برای آشنایی شهروندان تشریح کرد. در این گفت و گو رییس پلیس جرایم اینترنتی اداره آگاهی نیروی انتظامی ایمیل‌های دریافتی در محیط خصوصی افراد را به دودسته پیام‌های شغلی و آشنا و پیام‌های غیر شغلی و خارج از حیطه کاری و بدون اختیار که‌از منابع ناشناس دریافت می‌شود، تقسیم کرد. وی، پیام‌های ناشناس و غیرکاری را به سه دسته تبلیغاتی، هرز نامه، ویروسها و پیام‌هایی که با زمینه کلاهبرداری طراحی شده‌اند، تقسیم کرد.

http://ictnews.ir/new/templates/khabarx4.6/images/continue.gif

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک رنجبر چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:12

با سلام
من سال ۸۴ سرباز اداره مبارزه با جرائم اینترنتی پلیس آگاهی تهران بزرگ بودم و استوار وظیفه رنجبر مشهور بود به کسی که حتی می تونه از طریق کابل برق هم تو ی سیستم نفوذ کنه می تونید از کسانی که از قدیمی ها موندن بپرسید. دوم اینکه وقتی توی کارهای تخصصی با درجه امنیتی بالا از پرسنل وظیفه استفاده میشه مدام مورد سوال و جواب قرار میگیره برای همین من اون وقت از پلیس آگاهی به ف آماد و پش فاتب رفتم در ضمن کسانی مثل سرهنگ علی انصاری از همون آگاهی که مایه ننگ پلیس هستند کسانی مثل منو که دوست داشتم پلیس موفقی بشم از این کار زده کردند. سردار جعفری وقتی برای بازدید از آگاهی شاپور اومده بودن من بودم که سیستم چهره نگاری رو داشتم براشن توضیح میدادم ولی مثل هرگز تشکری از پرسنل وظیفه نمیشه حالا با این وضع چطور میشه انتظار داشت یه سرباز درست کار کنه؟ بهتره فیلمهای مربوط به سربازی کشورهای دیگه مثل آذربایجان و ... رو ببینن من مطمئن هستم حتی خود این سایت رو هم وظیفه ها درست کردن چون سایت فاتب رو هم من و دوستان درست کرده بودیم. سرهنگ شاه حسینی شاهد وناظر. با تشکر استوار وظیفه سابق بابک رنجبر

مبارزه با مفاسد و جرایم اینترنتی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:42 http://www.ipd.sv.tc

سایت مبارزه با مفاسد و جرایم اینترنتی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع نیروی اتتظامی و به صورت خصوصی راه اندازی شد

داوود سلیمانی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:58

سلام در تاریخ ۲۷/۹/۸۷ دو نفر در شهر شوش از من کلاهبرداری کردند و ۱۰ ملیون تومان از من گرفتند و ۷۵۰ عدد سکه تقلبی دادند- در کشور ما بخصوص خوزستان ملیاردها تومان از این مورد کلاهبرداری میشود - مالباختگان جهت شناسایی کلاهبرداران میبایست سرگردان شهرهای مختلف ایران میشوند تا عکسهای کلاهبرداران را ببینند و اغلب دست خالی از اداره های آگاهی بر میگردند. خواهشمندیم سایتی ایجاد شود تا مالباختگان بتوانند از طریق دیدن عکسهای متهمین در اینترنت اینقدر سرگردان نشوند و بتوانند با پلیس همکاری کرده و زودتر این افراد را شناسایی کنند.. ۰۹۱۶۳۰۶۵۲۳۹ داوود سلیمانی اهواز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد