ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

ارتباطات- رسانه ها و تکنولوژیهای ارتباطی

در حوزه علوم ارتباطات به معنای عام

ثبات مدیریتی و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی

گفت و گوی اختصاصی ایسکانیوز در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی:

تهران- ایسکانیوز : عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی منجر به ثبات این دانشگاه شده و پیشرفتی که تا به امروز به دست آورده ، مرهون همان ثبات است.

محمد حسن اسدی طاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی ایسکانیوز افزود: تجربه نشان داده است که اگر مدیریت تغییر یابد، سیمای مدیریتی با تغییرات زود هنگام مواجه می شود و با تغییر زود هنگام مدیران، سیاست ها و سلیقه ها به سرعت تغییر و تا زمان تثبیت مدیریت و اجرایی شدن کارها، زمان زیادی تلف می شود. در حالیکه ثبات مدیریتی دانشگاه آزاد، عامل موفقیت دیرینه اش است.
وی بااشاره به این امرکه دانشگاه آزاد اسلامی نیاز علمی کشور را در سطح وسیع تری تامین می کند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به جمعیت و نیازهای آموزش عالی، با پیشنهاد رئیس کنونی آن و در زمان حیات امام خمینی (ره) افتتاح شد. پس از آن در مدت کوتاهی توانست جای خود را در نظام آموزش عالی کشور باز کند.
این استاد دانشگاه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به کم بودن امکانات جامعه، معضل افزایش جمعیت در حال تحصیل و آماده به تحصیل و نیز از محل اعتبارات شهریه دانشجویان و کمک های اقشار جامعه، فضای علمی را گسترش و متخصصانی را تربیت کرد که تعداد زیادی از آن ها در سطح جهانی و بین المللی ، حرف های مهمی را ارایه می دهند.
وی این امر را از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اعلام کرد: ضمن گسترش واحدها در زیر مجموعه این دانشگاه، تعداد رشته های ارایه شده نیز علی رغم سال های ابتدایی، گسترش و سطح علمی بالایی را ایجاد کرده که می توان به طور حتم اطمینان داشت که نیازهای جامعه علی الخصوص جوانان را تامین کرده و خواهد کرد. در حالیکه امکانات دانشگاه های دولتی، در حدی نیست که به تمام متقاضیان آموزش عالی، سرویس و جویندگان علم راسیراب کند. اما دانشگاه آزاد، خدمات وسیعی در جهت گسترش علم، به علاقه مندان ارایه می دهد.
اسدی طاری در باره سایر دستاوردهای چشم گیر در دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه گامهای موثری در جهت فعالیت های فرهنگی برداشته و فضای فرهنگی پویایی را برای دانشجو ایجاد کرده است که این تحول، فصل جدیدی را به روی جویندگان علم می گشاید.
وی این امر را مختص دانشجویان ندانست و افزود: فعالیت های فرهنگی ارایه شده در دانشگاه آزاد، منحصر به دانشجویان نیست بلکه برای ارتقای فعالیت های فرهنگی در میان استادان نیز اقداماتی را انجام داده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه در خصوص تبلیغات مستمر رسانه ها مبنی بر افزایش شهریه دانشگاه آزاد تصریح کرد: رسانه ها در این تبلیغات و دامن زدن به شکایت ها نقش زیادی دارند و شاید دانشگاه آزاد نیز، تبلیغات کافی در جهت پاسخگویی رسانه ارایه نمی دهد، زیرا دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است که ما به اندازه دانشگاه های دولتی مثل غیر انتفاعی و در مواقعی کمتر از این دانشگاه ها، از دانشجو شهریه اخذ می کنیم. پس چرا در این باره تمام تبلیغات بر علیه دانشگاه آزاد اسلامی است؟
وی افزود: رسانه ها باید سطحی را ایجاد کنند و مشکلات را تنها مختص یک دانشگاه ندانند و چنین فضایی را در تمامی دانشگاه ها بررسی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد