ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 |
نوکیا با شعار پیشگامی در بازار تلفن همراه قصد دارد در ارائه محصولات جدید با عرضه اینترنت موبایل به یکی از شاخه های اصلی و پیشروی بازار مخابرات با 4 میلیارد مشترک در جهان تا سال 2010 میلادی باشد.
مدیر اجرایی نوکیا معتقد است:" اینترنت نحوه زندگی و ارتباطات همه ما را تغییر داده است وانتظار داریم که گستره بعدی و جدید اینترنت به تلفن همراه اختصاص داده شود و از این طریق راه های ارتباطی جدیدی برای مردم ایجاد کنیم تا از آن طریق با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و هرگونه اطلاعاتی را در هر جایی که هستند بیابند."
وی یادآور شد: سرویس پخش موسیقی ، پخش برنامه های همراه و سرویس جستجو ، نقش عمده ای را در پیشبرد این موفقیت هم در بازارهای پیشرفته و هم در بازارهای در حال توسعه ایفا می کنند که در آن شمار رو به افزایشی از مردم برای اولین بار از طریق تلفن های همراه خود بیشتر از کامپیوترهای شخصی به اینترنت دسترسی خواهند داشت.